AMIR POURKHALAJI COMPOSER

New Wave Project Amir Pourkhalaji امواج نوی ایران امیر پورخلجی
back to events

اتاق فلوت‌ها در آلبوم امواج نوی ایران منتشر شد

اتاق فلوت‌ها نام اثری است از امیر پورخلجی که در آلبوم امواج نوی ایران منتشر شده است.

انتشار آلبومی از آثار آهنگسازان معاصر ایرانی برای فلوت به نوازندگی کلاریز کشاورز

آلبوم اول پروژه‌ «امواج نوی ایران: آنتولوژی موسیقی معاصر ایران برای فلوت» از راه رسید.

به گزارش شهروند، سری اول آلبوم امواج نوی ایران توسط نشر موسیقی پتریکور همزمان در ایران و آمریکا منتشر شد. امواج نوی ایران پروژه ای است شامل اجراهای بین المللی، ضبط و انتشار پنجاه قطعه جدید از آهنگسازان ایرانی که تصویری از موسیقی نوی ایران را بازتاب می دهد. مدیریت هنری این پروژه را امین شریفی به عهده دارد و کلاریز کشاورز نوازنده این آثار است. اغلب قطعات این پروژه مشخصاً برای کلاریز کشاورز و به سفارش نشر موسیقی پتریکور ساخته شده‌اند.

جلد اول آلبوم امواج نوی ایران حدود دو ساعت موسیقی برای سازهای خانواده فلوت است و بعضی از قطعات با همراهی اصوات الکترونیک ثابت و اصوات الکترونیک زنده آهنگسازی شده اند. همچنین قطعاتی برای کوارتت فلوت و سکستت فلوت هم در این مجموعه حضور دارند. آهنگسازان جلد اول این مجموعه عبارتند از: علیرضا مشایخی، نادر مشایخی، رضا والی، امیر پورخلجی، گلفام خیام، روزبه رفیعی، مهدی خیامی، علی گرجی، مرتضی شیرکوهی، سینا فلاح زاده، امین شریفی، سعید علیجانی، آنکیدو دارش، پیمان یزدانیان، علی رادمان، نیما عطرکار روشن، فرناز مدرسی فر، امیر اسلامی، اشکان خمسه پور، رضا نکیسا، آروین صداقت کیش، ارسلان عابدیان.

تهیه نسخه‌ فیزیکی آلبوم به صورت لیمیتد ادیشن (چاپ محدود) از فردا سیزدهم اسفندماه 1399، تا دو هفته آینده در شهر کتاب نیاوران و فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا و بعد از آن در فروشگاه‌های فرهنگی سراسر کشور امکان پذیر است. علاوه بر این، نسخه آنلاین این آلبوم، از طریق بیپ تیونز در ایران، و تمامی پلتفرم‌های موسیقی دیجیتال در خارج از ایران قابل تهیه می‌باشد.